Methoden zur quantitativen Erfassung des Unterrichtsverhaltens
Closed access
Author
Date
1974Type
- Doctoral Thesis
ETH Bibliography
yes
Altmetrics
Permanent link
https://doi.org/10.3929/ethz-a-000093341Publication status
publishedExternal links
Search print copy at ETH Library
Publisher
ETH ZürichSubject
UNTERRICHTSMETHODIK + DIDAKTIK (ERZIEHUNG); ERZIEHUNGSSTILE + UNTERRICHTSSTILE (ERZIEHUNG); KYBERNETISCHE PÄDAGOGIK (ERZIEHUNG); UNTERRICHTSFORMEN (UNTERRICHT); PÄDAGOGISCHE INTERAKTION UND KOMMUNIKATION (ERZIEHUNG); TEACHING METHODOLOGY + DIDACTICS (EDUCATION); EDUCATIONAL STYLES + TEACHING STYLES (EDUCATION); CYBERNETIC PEDAGOGICS (EDUCATION); FORMS OF INSTRUCTION (INSTRUCTION); INTERACTION AND COMMUNICATION IN EDUCATION (EDUCATION)Notes
Diss. Math. ETH Zürich, Nr. 5076, 0000. Ref.: Fischer, H. ; Korref.: Rueff, M..More
Show all metadata
ETH Bibliography
yes
Altmetrics