Characteristics of buyers of hybrid Honda Civic IMA

Open access
Date
2006Type
- Report
ETH Bibliography
yes
Altmetrics
Permanent link
https://doi.org/10.3929/ethz-a-006123227Publication status
publishedJournal / series
Bericht zum Schweizer AutokaufverhaltenVolume
Publisher
Eidgenössische Technische Hochschule Zürich, Institute for Environmental Decisions (IED), Natural and Social Science Interface (NSSI)Subject
AUTOMOBILHANDEL (FAHRZEUGTECHNIK); KAUFKRAFT + KAUFMOTIVATION; WAHL + ENTSCHEIDUNG + RISIKO (PSYCHOLOGIE); HYBRIDFAHRZEUGE (FAHRZEUGTECHNIK); FAHRZEUGE MIT VERBRENNUNGSMOTOREN (FAHRZEUGTECHNIK); SCHWEIZ (MITTELEUROPA). SCHWEIZERISCHE EIDGENOSSENSCHAFT; MOTOR CAR TRADE (VEHICLE ENGINEERING); PURCHASING POWER + PURCHASING MOTIVATION; CHOICE + DECISION + RISK (PSYCHOLOGY); HYBRID VEHICLES (VEHICLE ENGINEERING); VEHICLES WITH INTERNAL COMBUSTION ENGINES (VEHICLE ENGINEERING); SWITZERLAND (CENTRAL EUROPE). SWISS CONFEDERATIONOrganisational unit
03400 - Scholz, Roland W.
Notes
Weiterer Autor: Timo Smieszek.More
Show all metadata
ETH Bibliography
yes
Altmetrics