The impact of tilting trains in Switzerland: A route choice model of regional- and long distance public transport trips
Download

Open access
Author
Vrtic, M.
Axhausen, Kay W.
Date
2002-06Type
- Report
ETH Bibliography
yes
Altmetrics
Download
Permanent link
https://doi.org/10.3929/ethz-a-004403563Publication status
publishedExternal links
Search via SFX
Journal / series
Arbeitsberichte Verkehrs- und RaumplanungVolume
Publisher
ETH, Eidgenössische Technische Hochschule Zürich, Institut für Verkehrsplanung, Transporttechnik, Strassen- und Eisenbahnbau IVTEvent
Subject
PUBLIC TRANSPORT (TRANSPORTATION AND TRAFFIC); SWITZERLAND (CENTRAL EUROPE). SWISS CONFEDERATION; TILTING TRAINS (RAILWAY VEHICLE ENGINEERING); SCHWEIZ (MITTELEUROPA). SCHWEIZERISCHE EIDGENOSSENSCHAFT; NEIGEZÜGE (EISENBAHNFAHRZEUGTECHNIK); RAILWAY TRANSPORT (TRANSPORTATION AND TRAFFIC); ÖFFENTLICHER VERKEHR (VERKEHR UND TRANSPORT); EISENBAHNVERKEHR (VERKEHR UND TRANSPORT)Organisational unit
02610 - Inst. f. Verkehrspl. u. Transportsyst. / Inst. Transport Planning and Systems03521 - Axhausen, Kay W. / Axhausen, Kay W.
02226 - NSL - Netzwerk Stadt und Landschaft / NSL - Network City and Landscape
02655 - Netzwerk Stadt und Landschaft D-ARCH
Notes
Paper submitted to the 82nd Annual Meeting of the Transportation Research Board.More
Show all metadata
ETH Bibliography
yes
Altmetrics