Pre-service primary school teachers’ beliefs about learning and teaching science

Open access
Date
2013Type
- Conference Paper
ETH Bibliography
yes
Altmetrics
Permanent link
https://doi.org/10.3929/ethz-a-010060858Publication status
publishedPublisher
Eidgenössische Technische Hochschule ZürichEvent
Subject
PRIMARY EDUCATION (EDUCATIONAL SYSTEM); FACHUNTERRICHT + FACHDIDAKTIK (UNTERRICHT); TEACHER TRAINING (EDUCATION); UNTERRICHTSMETHODIK + DIDAKTIK (ERZIEHUNG); LEHRERAUSBILDUNG (ERZIEHUNG); SPECIAL SUBJECTS + SPECIALIZED DIDACTICS (INSTRUCTION); TECHNISCH-NATURWISSENSCHAFTLICHER SACHUNTERRICHT (ELEMENTARUNTERRICHT); LEHRERVERHALTEN (ERZIEHUNG); PRIMARSTUFE (BILDUNGSSYSTEM); LEARNING TECHNIQUES + LEARNING METHODS (INSTRUCTION); LERNTECHNIKEN + LERNMETHODEN (UNTERRICHT); LEHRPERSONAL + ERZIEHERISCHES PERSONAL (ERZIEHUNG); SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION (ELEMENTARY INSTRUCTION); TEACHING METHODOLOGY + DIDACTICS (EDUCATION); TEACHER BEHAVIOUR (EDUCATION); TEACHING STAFF + EDUCATIONAL STAFF (EDUCATION)Organisational unit
02527 - Institut für Verhaltenswissenschaften / Institute of Behavioral Sciences03753 - Stern, Elsbeth / Stern, Elsbeth
More
Show all metadata
ETH Bibliography
yes
Altmetrics