Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author
Lamla, Michael J.
dc.contributor.author
Lein, Sarah M.
dc.date.accessioned
2019-01-30T08:53:20Z
dc.date.available
2017-06-11T12:29:13Z
dc.date.available
2019-01-30T08:53:20Z
dc.date.issued
2014-10
dc.identifier.issn
0167-2681
dc.identifier.other
10.1016/j.jebo.2014.05.004
en_US
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.11850/89406
dc.language.iso
en
en_US
dc.publisher
Elsevier
en_US
dc.subject
Imperfect information
en_US
dc.subject
Inflation expectation formation
en_US
dc.subject
Media
en_US
dc.title
The role of media for consumers' inflation expectation formation
en_US
dc.type
Journal Article
dc.date.published
2014-06-02
ethz.journal.title
Journal of Economic Behavior & Organization
ethz.journal.volume
106
en_US
ethz.journal.abbreviated
J Econ Behav Organ
ethz.pages.start
62
en_US
ethz.pages.end
77
en_US
ethz.code.jel
JEL - JEL::E - Macroeconomics and Monetary Economics::E3 - Prices, Business Fluctuations, and Cycles::E31 - Price Level; Inflation; Deflation
en_US
ethz.code.jel
JEL - JEL::D - Microeconomics::D8 - Information, Knowledge, and Uncertainty::D83 - Search; Learning; Information and Knowledge; Communication; Belief; Unawareness
en_US
ethz.code.jel
JEL - JEL::D - Microeconomics::D8 - Information, Knowledge, and Uncertainty::D84 - Expectations; Speculations
en_US
ethz.identifier.wos
ethz.identifier.scopus
ethz.publication.place
Amsterdam
en_US
ethz.publication.status
published
en_US
ethz.leitzahl
ETH Zürich::00002 - ETH Zürich::00012 - Lehre und Forschung::00007 - Departemente::02120 - Dep. Management, Technologie und Ökon. / Dep. of Management, Technology, and Ec.::02525 - KOF Konjunkturforschungsstelle / KOF Swiss Economic Institute
en_US
ethz.leitzahl
ETH Zürich::00002 - ETH Zürich::00012 - Lehre und Forschung::00007 - Departemente::02120 - Dep. Management, Technologie und Ökon. / Dep. of Management, Technology, and Ec.::03716 - Sturm, Jan-Egbert / Sturm, Jan-Egbert
en_US
ethz.leitzahl.certified
ETH Zürich::00002 - ETH Zürich::00012 - Lehre und Forschung::00007 - Departemente::02120 - Dep. Management, Technologie und Ökon. / Dep. of Management, Technology, and Ec.::02525 - KOF Konjunkturforschungsstelle / KOF Swiss Economic Institute
ethz.leitzahl.certified
ETH Zürich::00002 - ETH Zürich::00012 - Lehre und Forschung::00007 - Departemente::02120 - Dep. Management, Technologie und Ökon. / Dep. of Management, Technology, and Ec.::03716 - Sturm, Jan-Egbert / Sturm, Jan-Egbert
ethz.tag
KOF-Key-refeered
en_US
ethz.tag
KOF-Key-refereed
en_US
ethz.tag
KOF-key-inflation
ethz.date.deposited
2017-06-11T12:29:37Z
ethz.source
ECIT
ethz.identifier.importid
imp5936524f259ad12086
ethz.ecitpid
pub:140664
ethz.eth
yes
en_US
ethz.availability
Metadata only
en_US
ethz.rosetta.installDate
2017-07-19T12:54:20Z
ethz.rosetta.lastUpdated
2023-02-06T16:48:02Z
ethz.rosetta.versionExported
true
ethz.COinS
ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.atitle=The%20role%20of%20media%20for%20consumers'%20inflation%20expectation%20formation&rft.jtitle=Journal%20of%20Economic%20Behavior%20&%20Organization&rft.date=2014-10&rft.volume=106&rft.spage=62&rft.epage=77&rft.issn=0167-2681&rft.au=Lamla,%20Michael%20J.&Lein,%20Sarah%20M.&rft.genre=article&rft_id=info:doi/10.1016/j.jebo.2014.05.004&
 Printexemplar via ETH-Bibliothek suchen

Dateien zu diesem Eintrag

DateienGrößeFormatIm Viewer öffnen

Zu diesem Eintrag gibt es keine Dateien.

Publikationstyp

Zur Kurzanzeige